Meditaciones Guiadas

Meditaciones Guiadas
PULSAR SOBRE LOS ICONOS

TRADUCTOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
miotip.comtraductor con banderas para el blog

PULSAR SOBRE LOS ICONOS

Nelson Mandela


Raimon Panikkar

Vicente Ferrer

Fisica Cuántica

PULSAR SOBRE LOS ICONOS

LUZ, AMOR I ESPERANZA MUNDIAL


Preservar a los Animales y Elementales de la Naturaleza

PULSAR SOBRE LOS ICONOS

Madre Meera

Medicina Cuántica

“No tengo tiempo para pensar”. “Con esta frase empiezan muchos de los problemas de nuestro tiempo.

“No tengo tiempo para pensar”. “Con esta frase empiezan muchos de los problemas de nuestro tiempo.
DAVID WALLACE-WELLS

Gracias Elena y Joan

Gracias a todo el grupo

AMMA

( Pulsar sobre los iconos )

Greta Thunberg


EL MAR

DEFINICIONES.....

LIBERTAD


ESPIRITUALIDAD

PULSAR SOBRE LOS ICONOS

martes, 20 de diciembre de 2011

Aquest Nadal......

Veu i digues-li que l'estimo
que les càlids pètals de la meva pell

esperen ansiosa la seva arribada

destil · lant afecte i mel

Veu i digues-li que la neu

abraça amb els seus cants a la solitud
que abraça el meu cor

i em envolten en aquest nadal

Llums de colors que davant els meus ulls

són foscos, perquè em faltes tu

per omplir la meva vida d'alegria i pau

En aquesta nit meravellosa

necessito un petó teu

que alimenti la meva ànima

i m'ompli d'orgull.

Veu i digues-li que la taula aquesta posada

perquè s'interni en ella

i junts de la mà

esperem nit bona

Veu i digues-li que les emocions

i la relalidad és a punt d'efectuar

la màgica espera convertida

a la bonica realitat

Realitat de tocar les teves mans

abraçar i dir-te el molt que t'estimo

i amb un gest d'amor

celebrar el nadal ...

Veu i digues-li .. que tard es fa ja ....

No hay comentarios:

Publicar un comentario